Stackars flicka!

Jag kopierade en text från en tjejs blogg som berörde mig skitmycket. Jag kanske inte borde ha kopierat den, men det beror mest på att en länk inte hade räckt till Therese, som inte har tillgång till en dator, utan endast hennes mobil. Jag länkar tjejens blogg nedanför... :)

(helt kopierat)

Lina Medina, Peru, var bara fem år när hon födde sonen Gerardo med kejsarsnitt 1939. Hennes föräldrar trodde att hon hade en tumör i magen, men när hon undersöktes på sjukhus visade det sig att hon var gravid. Hennes pappa häktades misstänkt för incest, men släpptes sedan. Gerardo växte upp i tron att Lina var hans storasyster. Hon har aldrig avslöjat vem som är hans far.

Efter att ha läst det där så googlade jag efter mer info, liksom hur kan man bli gravid vid 5års ålder?
Svaret: Hon fick sin första mens när hon va runt 8 månader, och vid 4 års ålder var hon redan i puberteten, hade fått bröst och pubishår. Undersökningar visade att hon va lika fullt utvecklad som en vuxen kvinna! SJUKT!!!!

Det är tillräckligt skumt att hon ens kom i puberteten vid så tidig ålder, vilken idiot gjorde såhär mot henne?  Hemskt fan..





Hennes blogg klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0