igår.

Igår åkte jag & Therese till en badstrand. Senare kom Sofie också dit. Eftersom att vi aldrig hade åkt dit själva innan tog det ett tag tills vi hittade. ;) Men i alla fall så spelade vi kortspelet stress, haha, och jag & Therese badade en gång även fast det var skit kallt väder. :) Det var kul eftersom att vattnet känns varmare då. Haha, när en färja åkte förbi vinkade jag & Therese, och de vinkade inte tillbaka. Så Therese vinkade som en galning, så de i båten ba stackars cp flicka, vi måste vinka tillbaka. HAHAHAH! Nä, men seriöst,v ad dåligt jag skriver när jag är stressad!
Efter ett tag drog vi till McDonald's här i närheten och åt blanda annat McFlurry allihoppa. :)
På vägen hem mötte jag upp Jessica och hon berättade bland annat att Eclipse var bra. Kanske ser den ändå, hmm!

När jag kom hem fixade vi allihoppa massa fina saker till pappa. Vi hade grillat kyckling och grönskaksspettar och även gjort tzatziki & Sallad. Vi bakade också chokladmuffins med jordgubbstoppar! :D Han blev jätte glad :) På kvällen tittade jag & Sara på Shutter Island. Den var bra, men lite förvirrande. ;)









Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAH förlåt då, dom vinkade ju inte :((

2010-07-02 @ 19:33:09
URL: http://theeresehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0