Therese tar över bloggen mohahah

.. Nja. Nu får jag sluta leka. De är ju inte direkt världen jag tar över, utan Paulinas Blogg ! Iaf under två veckor. Ni hade kanske inte räknat med att jag skriver lite eget oxå va? Nej, skulle inte tro det. Men det gör nog ingenting för paulina. Men vet ni vad? SYND FÖR HENNE. Allt ni vill veta om Paulina, kan ni kommentera och fråga. Thats why Im here bitches. Bara för att svara på era frågor (och publicera hennes inlägg, Men det låtsas vi inte om) kan börja med att berätta att hon är en sjukt stark person, något inte många är. Hon vet vad hon vill och bryr sig inte om vad andra tycker. Tumme upp från mig. Nej, nu ska jag fortsätta sola här på båten. Ha en underbar kväll babes. / Therese www.theeresehs.Blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0