utgång snart.

Hej!

Idag har dagen varit ganska seg men skön. Jag vaknade vid ett! Inte bra, men jag var så sjukt trött. Så det tog en timme tills jag drog mig ur sängen och jag åt frukost vid två typ. Aj aj. Sedan gick jag ut på trädgården och fixade naglarna. Juste, jag tittade på One Tree Hill också. De har börjat igen :D!! Fan asså, får inte sitta inne varje dag och titta på de. Bajs, var de tvugna att komma nu under sommaren!?

Ska äta middag snart, och sedan ska jag dra ut med Therese. Vi får se ifall vi hittar på något speciellt eller bara är ute! :)

-Marinfärgat/vitt randigt linne - H&M
-Högmidjade shorts - Zara

Ser ni mina nymålade naglar? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0